Mad River - Synergy 12

Amikor valaki kajakot néz magának, legtöbbször az ár az, ami az első számú szempont a választásnál. A beérkező levelek alapján a fájdalomküszöb általában valahol 150 000,- Ft környékén található.  Néha, mint kiderült már, hozzá lehet jutni magasabb értékű kajakokhoz ilyen - olyan okokból. Például kifutó modellek, végeladás. Eladó e pompás gorilla legény, akarom mondani kajak. 
163 900,-  itt. Aki épp most hezitál, hogy nehezítsem a helyzetét......... Amíg a németországi készlet tart. Néhány vélemény


Megjegyzések

Szigetközi Pecás üzenete…
Még nem írtam sehova csak a háttérből figyeltem:). Jelenleg gumicsónakos horgász vagyok(Sevylor Fish Hunter 360). De a kajakos oldalaitok hatására elhatároztam, hogy kipróbálom eme fenséges horgászati módszert. A Szigetközben űzöm a pecát és ezzel kapcsolatban írok, milyen kajakot javasolnál erre a vidékre? Néhol gyors folyású víz máshol 6-7 méteres visszaforgók, nagy távolságok egyes horgászhelyek között, ezért is van a csónakomon Tohatsu 2.5 lovas moci..Ha mindezt megpróbálom értékesíteni akkor elérhetővé válik valamely márkás horgász kajak.
Sporttársi üdvözlettel: Nátz Ervin.
Tóth Gyuri üzenete…
Lesz egy találkozónk a Balatonon, szept. 24-25. Próbálhatsz kajakokat. Ha írsz egy email címet (mondjuk az enyémre, lásd kapcsolat), írok.
Szigetközi Pecás üzenete…
Találtam egy RTM Key Largo kajakot: http://www.vidra-vizitura.hu/webshop/index.php?modul=termek&termek=96&kat=2&csoport=Egyszem%E9lyes
Erről mi a véleményed?
Szigetközi Pecás üzenete…
Találtam egy RTM Key Largo horgászkajakot: http://www.vidra-vizitura.hu/webshop/index.php?modul=termek&termek=96&kat=2&csoport=Egyszem%E9lyes
Erről mi a véleményed?

Népszerű bejegyzések