A puding próbája


Végre minden összeállt ahhoz, hogy egy "téli" evezés és horgászat vegye kezdetét. Persze nem volt elég hideg, nyolc fok körüli hőmérséklet, az eső esett, hidegebb verőfényes nap illett volna az alkalomhoz. Drávasztára mellett döntöttem, mert időjárástól függetlenül bármilyen autóval megközelíthető, és nem olyan forgamas mint Drávaszabolcs. Inkább szeretek magamban, főleg amikor próbálgatok ezt-azt. Akkurátusan készülődtem, azért egy helyi horgász optimizmusomat fejbe kolintotta, már ami a halakat illeti.

Riadtan, hogy mi is lesz

A ruha alá trikót (atlétának is hívják), egy polár alsót és felsőt húztam, és egy vesemelegítőt. Izzadtam egyből, persze a vizen kisebb lesz a mozgás. A nyakamnál szórít egenlőre kicsit a gumi, de teljesen kényelmes. A cipőbe meg csak egy mezei zoknit.

Üzemben

A vizen lenni csoda, fickándoztam mint a halak. A halak nem tudom hol fickándoztak. Dobáltam a partot, leszakadásokat tapogattam gumihallal, vontattam kicsit csorogva. Semmi. Kesztyűre nem volt szükség, nem volt olyan hideg, a sapkámat tettem fel az eső ellen. Vízállóságból ötös. A próba a felszerelést tekintve elégedettséggel töltött el, megint bebizonyosodott, hogy árral szemben jól lehet haladni, nagy öröm az evezés. A halak valahogy elmaradnak.

Nagy homokpad, háttérben a kikötő (mikroszkópikus)

Kiszállva horgász kollégám érdeklődött, és nyugodott meg, nekem sem semmi, és mostanában nem is fognak, pedig ilyenkor......


Nagy öröm, kis üröm




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések