Kajakos horgász

   Ajándékba kaptam a horgászatot. Vízparton szerettem mindig. Sőt kenu versenyszerűen, túrák, belekostoltam a vadvízi evezésbe is. És rögtön éreztem, hogy horgászni vízről.... Nem lakok közvetlenül víz mellett, a mobilitás elsődleges szempont. Amúgy sem szeretek egyhelyben, egyhelyen ülni. Inkább kóstolgatni, ízlelgetni. Állandó hely? Kikötői díj, áradás, apadás, izgalom? Nehézkes szállítás? Először egy összecsukható, motorost álmodtam magamnak. A folyóvizeket részesítem előnyben a Dráva és a Duna (ebben a sorrendben) egyformán közel-távol.

   Jó választás volt, könnyű és gyors szerelni (fél óra össze, ugyanannyi szét), megsiklik az öt lovas motorral. Lehorgonyozni nem egyszerű nagy sodrásban. Az ötleteimet nem dolgoztam ki eddig mert....

   Szinte egy azon hónapban olvastam több cikket (Blinker, Angling International) a kajak horgászatról. Netes kutakodás után elhatározás, ha működik, megtaláltam magamnak az igazit. 2008 június elsején a Pécsi tavon próbáltam ki immáron a saját kajakom. Nagyképűen a Magyar Kajakos Horgász sport születésének nevezve a napot. Pergettem, úszóztam szívtam magamba az élményt.



   GPS-szel mérve a sebességet, evezve a 8 km/h-át is elértem, erős utazóval, ami azt jelentette, hogy az általam látogatott folyókon, folyásiránnyal szemben is tudok haladni! Ez azóta a Dráván többször gyakorlatban is bebizonyosodott.
Most tanulok, próbálok és nagyon jól érzem magam. Remélem nem egyedül, és egyre többen. Talán egymásra lelünk a blogon keresztül.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések