A Kajak

   Az elhatározás megszületett, elkezdtem keresni a nekem megfelelőnek gondolt járművet. Igazi tapasztalat híján fórumokról, internetnetes portálokról lestem el, mire is ügyeljek a kajak kiválasztásakor. Mitől válik egy kajak horgász kajakká? Hát természetesen, hogy horgásznak belölük. Ezek az eszközök nem különböznek (kezdetekben semmiben) a különböző vizekre kifejlesztett típusoktól, mindenki maga szereli fel a neki szükséges eszközökkel a hajóját. Manapság, ahogy a sport fejlődik (és válik egyre nagyobb üzletté) a gyártók eleve felszerelik a kajakokat horgász kiegészítőkkel, sőt kialakulóban a kifejezetten horgászok számára készülő típusok.
   A kajakom egy Wilderness System Tarpon 140 angler. Az én szempontjaim a következők voltak:
                              Megfelelő iránytartás - hosszab evezésekhez
                              Kormány
                              Állítható lábtámasz
                              Terhelhetőség - túra felszerelést is elbírjon
                              Súly - Fel tudjam emelni az autó tetejére
                              Mennyi a gyári plussz
Nagyon fontos lehet a kajak színe, én ugyan egy zöld terepszínű mellett döntöttem, de a tengeren, forgalmas vizeken mindenképp célszerűbb rikító kajakban evezni.




   Tartozék: egy nagyon kényelmes ülés, két bottartó az ülés mögött, egy állítható bottartó a beülő elején, horgony, bika.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések